div h1, h1{font-family:"IRANSansWeb_Black" !important;font-size:em !important; } div h2, h2{font-family:"IRANSansWeb_Black" !important;font-size:em !important; } div h3, h3{font-family:"IRANSansWeb_Black" !important;font-size:px !important; } div h4, h4{font-family:"IRANSansWeb_Black" !important;font-size:px !important; } div h5, h5{font-family:"IRANSansWeb_Black" !important;font-size:em !important; } div h6, h6{font-family:"IRANSansWeb_Black" !important;font-size:em !important; } p, ul li, footer, header, nav, span, div, b, strong, a, address, textarea, input, table tbody, table thead, table tfooter, q, button, blockquote, caption, form {font-family:ETmodules, FontAwesome, Icons, typicons, entypo, linecons, "Material Icons", "Mono Social Icons Font", "IRANSansWeb_Black" !important;

درخواست های پشتیبانی مشتری خود را مانند یک حرفه ای با استفاده از این سیستم مدیریت درخواست مدیریت کنید. این افزونه به شکلی ساخته شده است که هر شرکتی صرف نظر از میزان کوچک یا بزرگ می تواند از آن استفاده کند.

تعداد نامحدودی از کارشناسان ، مدیر کارشناسان و گروه های کارشناسی را بدون محدودیت و هزینه اضافی ایجاد کنید. بدون نیاز به پرداخت مبلغی به ازای هر کارشناس و تمام هزینه های خدمات پشتیبانی.

کلیه گزارش ها و داده ها را بصورت گرافیکی نشان دهید و خدمات خود را مانند یک متخصص ارزیابی کنید. آمارهای مختلفی در مورد درخواست ها ، کارشناسان ، گروه ها ، بازخورد ها ، رتبه بندی ها ، مشتری ها و غیره را می توان با این افزونه به صورت گرافیکی مشاهده کرد.

با ایجاد گروه های کارشناسی ، کارشناسان خود را مدیریت کنید. گروههای کارشناسی را می توان با مضامین درخواست ترسیم کرد. درخواست ها را می توان به گروه های کارشناس یا مدیر کارشناس برای تخصیص درخواست آسانتر اختصاص داد. برای پردازش سریعتر و آسان تر درخواست، گروه هایی از بخش های مختلف را تهیه کرده و آنها را با موضوعات درخواست ترسیم کنید. با این ویژگی می توانید کارهای بسیار بیشتری انجام دهید.

پس از پاسخ به درخواست ، می توانید یک ایمیل برای کاربر ارسال کنید و از پشتیبانی دریافت شده بازخورد بخواهید. کاربر می تواند یک رتبه بندی و نظر بازخورد را انتخاب کند.

اطلاعیه های مختلف ایمیل به طور مستقیم از افزونه در مراحل مختلف درخواست ارسال می شوند. اعلان های ایمیل در نقاط مختلف تعامل به مدیر سایت و کاربر درخواست ارسال می شوند. تمام ایمیل های ارسالی را می توان از طریق پنل تنظیمات افزونه پیکربندی کرد.

به محض ایجاد درخواست می توانید بطور خودکار کارشناسان را اختصاص دهید و به این ترتیب در زمان صرفه جویی کنید. کارشناسان را می توان به طور خودکار با استفاده از روشهای مختلف طبق نیاز شرکت یا محصول شما اختصاص داد. شما می توانید با توجه به نیاز خود ، درخواست را به هر کارشناس، گروه کارشناس ، مدیر کارشناس یا مدیر گروه کارشناس اختصاص دهید. شما حتی می توانید درخواست را به صورت حلقه اختصاص دهید یا می توانید درخواست را به کارشناس با کمترین تعداد درخواست اختصاص دهید. به این ترتیب می توانید کار را به راحتی و به طور مساوی بین کارشناسان خود تقسیم کنید. شما حتی می توانید موضوع درخواست را به گروه های کارشناس اختصاص دهید و بر اساس موضوع درخواست انتخاب شده اختصاص دهید. چیزهای بیشتری وجود دارد که این ویژگی می تواند به شما هنگام مدیریت درخواست کمک کند.

هر کاربر می تواند با استفاده از این ماژول ، ثبت نام ، ورود و تنظیم مجدد رمز عبور را از وب سایت شما انجام دهد. تأیید صحت ایمیل قبل از فعال کردن حساب کاربری انجام می شود. مشتری یا کارشناس هر دو می توانند پس از ورود به سایت ، درخواست های خود را مدیریت کنند.

همه درخواست های ایجاد شده توسط یک موضوع طبقه بندی می شوند. می توانید موضوعاتی را در سلسله مراتب چند سطحی ایجاد کنید. مباحث را می توان با گروه های کارشناس مرتبط کرد و از این طریق می تواند در اختصاص خودکار درخواست بر اساس موضوعات کمک کند.

موضوع درخواست و ترسیم با گروه های کارشناس و اختصاص درخواست به گروه های کارشناس بر اساس موضوع درخواست انتخاب شده است. این کمک می کند تا درخواست به طور دقیق به کارشناسانتان اختصاص دهید. با استفاده از ماژول می توانید زمان را مدیریت و ذخیره کنید.

این افزونه را می توان در هر زبانی ترجمه کرد. فایل های ترجمه مناسب با فرمت .po و .mo در بسته نصبی موجود است. می توانید افزونه را به هر زبان دلخواه خود ترجمه کنید.

این افزونه سازگار با مالتی سایت است. این برنامه می تواند به صورت جداگانه در هر سایت در شبکه مالتی سایت شما نصب شود.

ماژول لیست درخواست در مشاهده دقیق کلیه درخواست ها در یک مکان کمک می کند. درخواست ها را می توان بر اساس ستون های مختلف به ترتیب صعودی و نزولی مرتب کرد.

مشتریان شما می توانند بطور مستقیم و بدون مراجعه به وب سایت به درخواست از طریق ایمیل پاسخ دهند. نظر / پاسخ درخواست می تواند از طریق سایت و همچنین از طریق ایمیل انجام شود. تنظیمات IMAP در این افزونه پیکربندی شده و پاسخ ها از حساب ایمیل شما قابل دریافت است. علاوه بر این، پیوست های ایمیل را می توان همراه با اظهار نظر در وب سایت خود ذخیره کرد.

درخواست های پاسخ داده شده می توانند به صورت خودکار و بعد از مدت زمان مشخصی بسته شوند. می توان زمان را از پنل تنظیمات افزونه پیکربندی کرد.

یک ماژول سؤالات متداول وجود دارد که در این افزونه یکپارچه شده است. می توانید سؤال و پاسخ های مربوط به محصول یا سایت خود را ایجاد کرده و آنها را برای هر بازدید کننده در سایت خود نمایش دهید. در صورتی که کاربر نتواند پاسخ مناسبی را از بخش سؤالات متداول پیدا کند می تواند درخواست جدیدی را برای درخواست پشتیبانی در سایت ایجاد کند.

نقش های مختلف کاربر برای طبقه بندی بهتر و مدیریت کاربر در این افزونه ادغام شده است. کاربر، کارشناس، مدیرکارشناس نقش متفاوتی دارند که می توانند به یک کاربر اختصاص داد. مدیر گروه کارشناس نیز می تواند پس از ایجاد گروه کارشناس ایجاد شود.

این افزونه همچنین با یک ویژگی همراه است تا بتوانید پاسخ ایمیل را به عنوان پاسخ درخواست دریافت کنید. در توضیحی کاملتر، ایجاد کننده درخواست می تواند به یک ایمیل پاسخ دهد و به عنوان پاسخ در سیستم ذخیره می شود. می توانید تنظیمات IMAP حساب ایمیل خود را با اطمینان در این افزونه پیکربندی کنید.

مستندات بسیار پیشرفته و مفصل در بسته موجود است. تمام ویژگی ها و مراحل با تصاویر مناسب است. در صورت شک و تردید ، همیشه می توانید به اسناد مراجعه کنید.